dijous, 3 de febrer del 2011

Altres eines interessants



Magatzem d'arxius per a compartir a Internet




  • Altres espais per a penjar elements per a insertar del blog, moodle, intranet,...





Espai dper a publicar d'una forma diferent




Espai per embedir pàgines web i altres tipus de fitxers






Permet penjar i insertar presentacins mantenint els foprmats de so.

Permet crear diversos tipus de presentacions
Permet crear i insertar videoclips amb audio a partir d'imatges i fotografies




2 comentaris:

  1. Hola Josep Maria,

    He utilitzat l'authorstream per intentar pujar un powerpoint amb musica. La pujada se'm fa correctament però la música no se sent. Em pots aconsellar?
    Quan obro el document amb el programa de power no em dóna problemes.
    Espero la teva resposta.
    Sebastià Pons [capde.fuster@gmail.com]

    ResponElimina
  2. EN principi l'Author Stream, respecta la música.
    POts veure un exemple aquí: http://www.authorstream.com/Presentation/jsilvajsilva-165630-els-geranis-de-casa-meva-entertainment-ppt-powerpoint
    És un ppt que em va arribar i vaig fer la prova.

    ResponElimina